Archief - TV-kaart: enkele vraagjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WaCo3000

Legacy Member
Ik ben van plan om volgende kaart te kopen:

Compro TV Gold Plus 2 PCI/TV
http://www.tones.be/shop_product.php?idx=100447

1e) Iemand hier ervaring mee?
Ik heb volgende review, die mij niet slecht lijkt. http://graphics.tomshardware.com/video/20040206/index.html. Alleen jammer van geen mpeg4 ondersteuning. Ook wel jammer van het niet aanwezig zijn van volgende chip Bt848A, Bt849, Bt878 of Bt879 maarja! eerlijk duurt het langst !

2e) Je kan er perfect fm radioposten mee ontvangen, dit gaat dan toch over alle fm-posten en niet enkel die ik hier met men radio kan ontvangen?

3e) Wat is er zoal in de aanbieding voor draadloos deze signalen door te sturen naar mijn tv-kaart? De tv-aansluiting staat immers helemaal beneden.... Of bestaat dit totaal nog niet?

Mvg

WaCo

Exit

Legacy Member
1) dunno, moet maar verder zoeken
2) tuurlijk enkel die dat ge met uwe radio ontvangt, als het met een draadantenne is, als het ook radio antenne is via coax kabel dan gaat ge enkel de zenders die op de coax zitten ontvangen (:doh: logisch dacht ik)
3) ge kunt draadloos enkel 1 ZENDER doorsturen die nen video of den tv opstaat.
de kabel in geheel kunt ge NIET draadloos sturen, ge moet nen kabel leggen!

xpr·k

Legacy Member
die review is van de gold + , jij wilt de gold + 2 en bij mijn weten ondersteund die wel mpeg4 . Als je trouwens een gewone gold + zou willen ik heb er nog een die weg mag . Is in perfecte staat met alles nog bij , hij mag weg omdat ik em nooit gebruik .


[edit]http://www.comprousa.com/products/vmtvgoldp2-soft.htm , tis dus niet de hardware die mpeg4 ondersteund maar de software . Eens zien of ik die te pakken kan krijgen =] .

JackF

Legacy Member
Compro-kaartjes zijn heel goed en de software die erbij zit mag er best wezen : heel compleet pakket

WaCo3000

Legacy Member
en wa vraagt ge voor da kaartje? Ben wel geinteresseerd!

Hoe zit da me cablecrypt.... want das de enige reden waarda'k nog over val... kvinnet stoem om zo'n kaart te hebben waarmee ge al is naar canal plus kunt zien, maar dan geen geluid hed...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan