NecromanX
Legacy Member
Sinds kort merk ik dat bij de nieuwe forceware drivers (voorheen al lang niet meer geupdate
), er enorm veel garbage (streepkes en hokjes, etc) op mn scherm komt tijdens het gamen. Ben ik de enige of zijn die forceware echt niet goed voor mn 4200?
ik merkte precies dat met de oude drivers Doom 3 stukken minder soepel draait waardoor ik me dus gedwongen voelde te updaten.
Any helpz? kkthx in advance
), er enorm veel garbage (streepkes en hokjes, etc) op mn scherm komt tijdens het gamen. Ben ik de enige of zijn die forceware echt niet goed voor mn 4200?ik merkte precies dat met de oude drivers Doom 3 stukken minder soepel draait waardoor ik me dus gedwongen voelde te updaten.
Any helpz? kkthx in advance
