Blue-Bora
Legacy Member
Ik heb hier juist men lief hare pc ff aangesloten op een netwerkje in men kamer via nen hub om wa backup bestanden over te zetten naar mijne pc zoda ik die van haar kan formateren.
Maar da gaat tegen gemiddeld 40KB/sec da netwerk.
Is da normaal?
Want vroeger ging da tegen minstens 500KB/sec.
Iemand een oplossing?
Grtz
Maar da gaat tegen gemiddeld 40KB/sec da netwerk.
Is da normaal?
Want vroeger ging da tegen minstens 500KB/sec.
Iemand een oplossing?
Grtz