Rubisti-Ftw
Legacy Member
Hey,
Wij hebben hier internet van Belgacom en beschikken over het Intense-pack, we betalen dus voor een snelheid van 30 Mbps. Ik weet dat het niet realistisch is deze snelheid na te streven maar het probleem is dat we maar 1/10 van deze snelheid halen m.a.w. 3 à 4 Mbps. Weet ook dat het afhankelijk is van de afstand tot de centrale maar kan dit echt tot zoveel verlies van snelheid lijden? Of kan het aan de bekabeling liggen?
Heb al gebeld met Belgacom maar zij weerleggen het probleem.
Wie kan me helpen?
mvg
Wij hebben hier internet van Belgacom en beschikken over het Intense-pack, we betalen dus voor een snelheid van 30 Mbps. Ik weet dat het niet realistisch is deze snelheid na te streven maar het probleem is dat we maar 1/10 van deze snelheid halen m.a.w. 3 à 4 Mbps. Weet ook dat het afhankelijk is van de afstand tot de centrale maar kan dit echt tot zoveel verlies van snelheid lijden? Of kan het aan de bekabeling liggen?
Heb al gebeld met Belgacom maar zij weerleggen het probleem.
Wie kan me helpen?
mvg

als ge vragen hebt of het lukt niet mag je mij n bericht zenden -in n vroeger leven belgacom technieker geweest-