Witte
Legacy Member
Kheb een vraagske over toetsenborden mannen. (en vrouwen)
Ik moet om de één of andere reden drie knoppen te gelijk induwen, maar blijkbaar zit er ergens een beperking in, want ik krijg telkens een irritante speakerbeeb, en één van de drie toetscommandos wordt niet uitgevoerd.
Is het maximum echt maar twee toetsen 'te gelijk'?
Oja, heb de software van het toetsenbord al eens aan en af gezet via taakbeheer, maar dit gaf geen verschil.
(Win XP, logitech standaard toetsenbord)
Ik moet om de één of andere reden drie knoppen te gelijk induwen, maar blijkbaar zit er ergens een beperking in, want ik krijg telkens een irritante speakerbeeb, en één van de drie toetscommandos wordt niet uitgevoerd.
Is het maximum echt maar twee toetsen 'te gelijk'?
Oja, heb de software van het toetsenbord al eens aan en af gezet via taakbeheer, maar dit gaf geen verschil.
(Win XP, logitech standaard toetsenbord)
