forloRn_
Legacy Member
Ik ben nu niet bepaald achterlijk of zo, maar ik kan niet aan deze tekening uit.
Op het eerste zicht komen de stugge kabels afkomstig van de wandcontactdozen langs de bovenkant dat doosje binnen en sluit je ze daar aan op een connector. Op die connector zou ik dan een patch cable aansluiten en die aan de andere kant aansluiten op een modem/router/switch/whatever.
Langs welke weg komt die patch cable dan weer naar buiten? Langs dat venstertje aan de voorzijde? Waarom staat daar dan een klep op, als je ze toch niet kunt sluiten omdat er kabels doorheen moeten?
Op het eerste zicht komen de stugge kabels afkomstig van de wandcontactdozen langs de bovenkant dat doosje binnen en sluit je ze daar aan op een connector. Op die connector zou ik dan een patch cable aansluiten en die aan de andere kant aansluiten op een modem/router/switch/whatever.
Langs welke weg komt die patch cable dan weer naar buiten? Langs dat venstertje aan de voorzijde? Waarom staat daar dan een klep op, als je ze toch niet kunt sluiten omdat er kabels doorheen moeten?