Int3x0r
Legacy Member
Hoi,
heb hier een P4E-3Ghz prescott en wanneer ik via de BIOS mijn temperatuur nakijk, geeft de BIOS mij 51° (idle).
Controleer ik de temperatuur via Lavalys Everest Home Edition dan krijg ik een temperatuur van 39° (idle)...
Dubbeljoetie-èf?
Welke moet ik nu geloven?
Thx!!
heb hier een P4E-3Ghz prescott en wanneer ik via de BIOS mijn temperatuur nakijk, geeft de BIOS mij 51° (idle).
Controleer ik de temperatuur via Lavalys Everest Home Edition dan krijg ik een temperatuur van 39° (idle)...
Dubbeljoetie-èf?
Welke moet ik nu geloven?
Thx!!