ik ken ni veel van pc's
ik heb dat programmake speedvan.
en als ik een 15 min css of hl² speel en kgaan dan naar men temp zien dan staat die van men proccesor op 55 graden en staat er een vlameke achter.
is dat gezond en normaal ?
men pc is niet overclockt ofzo