Massis
Legacy Member
men pc draait nu met 1 system fan , en'k heb nog plaats open voor een extra fan (vrij kleine fans , exacte grootte weet'k eigenlijk niet , srry) , ma men systeem loopt gemiddeld op 35° en men cpu tegen de 54° wat volgens mij veel te warm is...
als'k nu een fan bijsteek vanachter, hoeveel zou'k dan winst maken op cpu temp? en zou da de stabiliteit van men pc verhogen?
pc is niet overclocked btw
als'k nu een fan bijsteek vanachter, hoeveel zou'k dan winst maken op cpu temp? en zou da de stabiliteit van men pc verhogen?
pc is niet overclocked btw


veel warmer dan pc denk ik , maar wel gezellig in de koude winterdagen.....