V_A_L
Legacy Member
Ik ben mijn asus a8v deluxe en amd 3500+ aant oc'en.
Ik heb geprobeerd de max van mijn cpu te bereiken en kheb daarvoor memory divers gebruikt om de mhz van de memory (corsair pc3200) laag te houden.
Ik geraak zo stabiel aan 2538Mhz, multi 11, 230htt, 181Mhz mem, 1.75v core.
Als ik een andere configuratie kies om aan die +-2500Mhz te geraken, vb 2502, multi 9.5, 263.35htt, 208.49mem, draait alles stabiel (superpi, aquamark), maar dan stijgt de temp van mijn mobo nar 51°C. Is dat normaal, of zou dat een fout zijn door de hoge htt?
Ik heb geprobeerd de max van mijn cpu te bereiken en kheb daarvoor memory divers gebruikt om de mhz van de memory (corsair pc3200) laag te houden.
Ik geraak zo stabiel aan 2538Mhz, multi 11, 230htt, 181Mhz mem, 1.75v core.
Als ik een andere configuratie kies om aan die +-2500Mhz te geraken, vb 2502, multi 9.5, 263.35htt, 208.49mem, draait alles stabiel (superpi, aquamark), maar dan stijgt de temp van mijn mobo nar 51°C. Is dat normaal, of zou dat een fout zijn door de hoge htt?