azamato
Legacy Member
Dag opnieuw heb ik een probleem na mijn verhuis.
Onze Panasonic Viera die nog zeer goed werkte wil het nu niet zo goed doen.
Alles is verbonden maar we ontvangen alleen ZDF en Discovery op een goede kwaliteit. De andere zenders hebben goede geluidsontvangt maar het beeld is verschikkelijk (sneeuw, geruis soms, enz) afstemmen doet het niet.
Waar kan het aan liggen?
PS: Geen digitale tv, normale kabel.
Mvg
Onze Panasonic Viera die nog zeer goed werkte wil het nu niet zo goed doen.
Alles is verbonden maar we ontvangen alleen ZDF en Discovery op een goede kwaliteit. De andere zenders hebben goede geluidsontvangt maar het beeld is verschikkelijk (sneeuw, geruis soms, enz) afstemmen doet het niet.
Waar kan het aan liggen?
PS: Geen digitale tv, normale kabel.
Mvg