jan1978
Legacy Member
Hallo
Ik zit met de volgende setup: nen Telenet shake met digitale tv, maar omdat mijn tv toestel te ver van mijn modem afstaat en ik geen kabels kan trekken hier, heeft de Telenet installateur indertijd 2 Topcom plugs geinstalleerd.
Dus het signaal gaat via een topcom plugin via mijn electriciteitsnetwerk naar een 2de topcom toestelletje en zo naar mijn digibox. Werkte altijd deftig, tot kort. Dan krijg ik een error als ik de tv theek wil openen om iets te bestellen (zelfs gratis journaal).
Bij de helpdesk vertelden ze mij dat het aan deze topcom toestellen ligt, heb modem al gereset, digibox gereset etc. Niks helpt.
Nu kan ik zelfs al niet verder dan 1 dag in de toekomst programmeren om op te nemen, enkel wat er morgen op tv is. Als ik in de "tv gids" verder scroll dan is het gewoon blanco. Zelfs via yelo.be inloggen lukt het mij niet om iets op te nemen.
Kan ik die topcom toestellen zelf repareren of wat precies scheelt er aan mijne setup hier?
Alle suggesties zijn welkom.
Mvg
Ik zit met de volgende setup: nen Telenet shake met digitale tv, maar omdat mijn tv toestel te ver van mijn modem afstaat en ik geen kabels kan trekken hier, heeft de Telenet installateur indertijd 2 Topcom plugs geinstalleerd.
Dus het signaal gaat via een topcom plugin via mijn electriciteitsnetwerk naar een 2de topcom toestelletje en zo naar mijn digibox. Werkte altijd deftig, tot kort. Dan krijg ik een error als ik de tv theek wil openen om iets te bestellen (zelfs gratis journaal).
Bij de helpdesk vertelden ze mij dat het aan deze topcom toestellen ligt, heb modem al gereset, digibox gereset etc. Niks helpt.
Nu kan ik zelfs al niet verder dan 1 dag in de toekomst programmeren om op te nemen, enkel wat er morgen op tv is. Als ik in de "tv gids" verder scroll dan is het gewoon blanco. Zelfs via yelo.be inloggen lukt het mij niet om iets op te nemen.
Kan ik die topcom toestellen zelf repareren of wat precies scheelt er aan mijne setup hier?
Alle suggesties zijn welkom.
Mvg