Heten Tsjeef
Legacy Member
telenet probleempje
Ik kan met mn ene pc blijkbaar niet meer op internet
bij het opstarten geeft hij een ip adres van 169.xxxxxx
maar als ik ipconfig /release en daarna ipconfig /renew doe geeft hij "Er is een fout opgetreden bij het vernieuwen van de interface: LAN-verbinding.Kan geen contact maken met DHCP server. Aanvraag is verlopen
Als ik de netwerk kaart test met ping 127.0.0.1 geeft hij geen problemen.
Alle firewalls heb ik afgezet
help?
Ik kan met mn ene pc blijkbaar niet meer op internet
bij het opstarten geeft hij een ip adres van 169.xxxxxx
maar als ik ipconfig /release en daarna ipconfig /renew doe geeft hij "Er is een fout opgetreden bij het vernieuwen van de interface: LAN-verbinding.Kan geen contact maken met DHCP server. Aanvraag is verlopen
Als ik de netwerk kaart test met ping 127.0.0.1 geeft hij geen problemen.
Alle firewalls heb ik afgezet
help?