elkyjen
Legacy Member
mensen help
sinds gisteren avond is er iets met mijn internet het is ECHT super traag nooit geen probleem gehad tot vandaag.
we waren een film aan het zien op prime a la cart ( gehuurd gratis) toen de problemen begonnen. midden in de film stopte hij en er kwam op dat er een fout was opgelopen.
en we konden geen film meer kiezen.
dan wou ik op het internet en dan was er internet en dan plots geen internet.
ik bel naar telenet en die zeiden dat mijn lijn inorde was.
maar ik moest naar een betalend nummer bellen.
nu heb ik dus internet maar heeeeeeel traag en op de ps3 kan ik echt heel moeilijk online spelen dus aan d pc's kan het niet liggen he.
voor 100 euro in de maand wil ik dan ook dat het werkt ik heb telenet nu 1 maand en ben er tot nu toe niet over te spreken.
kan iemand mij helpen
sinds gisteren avond is er iets met mijn internet het is ECHT super traag nooit geen probleem gehad tot vandaag.
we waren een film aan het zien op prime a la cart ( gehuurd gratis) toen de problemen begonnen. midden in de film stopte hij en er kwam op dat er een fout was opgelopen.
en we konden geen film meer kiezen.
dan wou ik op het internet en dan was er internet en dan plots geen internet.
ik bel naar telenet en die zeiden dat mijn lijn inorde was.
maar ik moest naar een betalend nummer bellen.
nu heb ik dus internet maar heeeeeeel traag en op de ps3 kan ik echt heel moeilijk online spelen dus aan d pc's kan het niet liggen he.
voor 100 euro in de maand wil ik dan ook dat het werkt ik heb telenet nu 1 maand en ben er tot nu toe niet over te spreken.
kan iemand mij helpen