Archief - Telenet Ping + internetsnelheid.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Musk

Legacy Member
Hallo,
ik heb sinds vandaag, (31.10.04)
ongelofelijke lagspikes en Ping time-outs met mijn telenetverbinding, met als gevolg: Traag internet en ongelofelijke lag tijdens games.
als ik bij uitvoeren -> cmd -> ping www.telenet.be -t doe
is het een paar keren een normale ping, met dan opeens 5000 ping of meer, en dan weer een timeout, en dan weer terug normaal, etc etc etc..
ik weet dat dit een gamesforum is, maar ik vond niets terug op de helpdesk forums, en ik weet dat hier een aantal telenetgebruikers terug te vinden zijn, zouden jullie me kunnen vertellen als ook bij u problemen zijn met je verbinding, zeg er liefst ook je regio bij. ik = regio Limburg.
m vr gr, Musk.

tha_rippa1be

Legacy Member
spokkie_spok zei:
wel vies ip adress he
waar ziede gij nen ip staan? :wtf:
ge bedoelt toch ni die 31.10.04? want das den datum...

btw, hier normaal. ook regio antwerpen(kapellen)

str0ntj3

Legacy Member
hier in Gent ook,
volgnes mij zitte gij op smalband ofzo :)

Smashy

Legacy Member
26 keer late lope & average van 40ms :D goe of ni? :p

& is denkek zoals str0ntj3 zegt, prolly smallband

Attila

Legacy Member
musk, ik had da vroeger ook. Lag aan modem (had zo'n oude motorola) en als ge fps games speelde zag je echt dat je mega harde lagspikes hebt met momenten. Uiteindelijk heeft telenet mij een nieuwe modem gegeven en nu geen probs meer :)

Dus wa voor modem hebde of sinds wanneer hebde uwen modem

err0r

Legacy Member
@ Westerlo : om het uur een lag-out en s'avonds pingspikes van 200-800 :(

zou vorige week al op gelost moete zijn , d0h

@ atilla : ik heb het juist met nieuwe modem , en expressnet +

The Crazy Noob

Legacy Member
Attila zei:
musk, ik had da vroeger ook. Lag aan modem (had zo'n oude motorola) en als ge fps games speelde zag je echt dat je mega harde lagspikes hebt met momenten. Uiteindelijk heeft telenet mij een nieuwe modem gegeven en nu geen probs meer :)

Dus wa voor modem hebde of sinds wanneer hebde uwen modem
wa bedoelde me "zo'n oude motorola", typenummer plz

TaucHeR

Legacy Member
kheb ier ook enorm veel last van lag-spikes sinds enkele maanden.

Ik heb een maand of 2 geleden een mailke gestuurd naar telenet met m'n pingtijden. Na een week of 4 nog steeds geen antwoord, dan maar nog een mailke gestuurd en NU nog steeds geen antwoord whatsoever grrr

ik heb ook nog de oude type modem --> motorola cybersurfer

bijna zeker dat het aan die modem ligt aangezien de meeste mensen met pingproblemen over deze modem beschikken.

btw in het q3 forum stond er tijdje geleden ook thread over lag / warp problemen
https://www.beyondgaming.be/archive/games-general.91/telenet-warpnet.225773

khoop dat ze van deze keer iets doen aan m'n probleem want m'n geduld begint stilaan op te geraken :angry:

ik ben van regio oost-vl

Attila

Legacy Member
Op telenetsite staat hun lijst met modems, ik had zo'n oude zwarte, motorola cybersurfer.

demon326

Legacy Member
ik heb telenet ook is een mailke gezonden en kreeg na 2dagen antwoord terug

str0ntj3

Legacy Member
doeis speedtesten al die dien problemen hebben op ADSLBOX.be
en post ze hier... adhv dat kunnen we mss is kijken voor wa instellingen ofzo te veranderen.
kzou zekere ene mail (of eens bellen) naar telenet en vragen wat het probleem kan zijn.
leg alles goed uit ivm de PING en de snelheden
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan