kinckx2
Legacy Member
Beste,
Ik zou graag overschakelen naar fibernet40,
ik heb 2 tv van philips die aangesloten zijn via mijn huidige modem van Scarlet (via LAN-verbinding).
Is er op de (nieuwe) modem van telenet (fibernet)
de mogelijkheid om ze nog altijd aan te sluiten via LAN?
Met andere woorden: heeft de modem van telenet (fibernet) 2 lan verbindingen?
Thx
Ik zou graag overschakelen naar fibernet40,
ik heb 2 tv van philips die aangesloten zijn via mijn huidige modem van Scarlet (via LAN-verbinding).
Is er op de (nieuwe) modem van telenet (fibernet)
de mogelijkheid om ze nog altijd aan te sluiten via LAN?
Met andere woorden: heeft de modem van telenet (fibernet) 2 lan verbindingen?
Thx
