Mythos
Legacy Member
Ik heb onlangs naarmate ik een modem router had het eindelijk klaar gekregen bij telenet om deze te laten veranderen door een Modem only device.
Nu bij de modem router combo had ik met de speedtester van telenet een 58 Mbits down rekening houden dat ik een fibernet 60 heb was ik hier zeer tevreden over.
Met de modem only haal ik maar maximum 32- 42 ish down nu dit heb ik gerust over voor het feit dat ik van hun router afben.
NU sinds laten we zeggen de laatset 2 weken heb ik in een keer zeer veel stabiliteitsproblemen ... pingen naar www.telenet.be voordurend packet loss... toen dacht ik misschien problemen met Dns maar als ik naar de google servers ping op ip niveau heb ik juist hetzelfde probleem.
Nu moet ik wel zeggen het probleem is wel zeer raar heb stabiliteits loss maar kan wel op wow blijven of ventrilo krijg geen connection loss zelfde voor MSN bvb.
Maar surfen is een zeer groot probleem.
Iemand enig idee??????
Nu bij de modem router combo had ik met de speedtester van telenet een 58 Mbits down rekening houden dat ik een fibernet 60 heb was ik hier zeer tevreden over.
Met de modem only haal ik maar maximum 32- 42 ish down nu dit heb ik gerust over voor het feit dat ik van hun router afben.
NU sinds laten we zeggen de laatset 2 weken heb ik in een keer zeer veel stabiliteitsproblemen ... pingen naar www.telenet.be voordurend packet loss... toen dacht ik misschien problemen met Dns maar als ik naar de google servers ping op ip niveau heb ik juist hetzelfde probleem.
Nu moet ik wel zeggen het probleem is wel zeer raar heb stabiliteits loss maar kan wel op wow blijven of ventrilo krijg geen connection loss zelfde voor MSN bvb.
Maar surfen is een zeer groot probleem.
Iemand enig idee??????