Cinnead
Legacy Member
Hi all,
Onlangs hebben wij hier een digibox aangeschaft, maar sinds dat we de digibox hebben, heb ik opmerkelijk veel last van lag bij het gamen.
Vroeger had ik maximum 30 ping bij het spelen van Team Fortress 2 en nu staat die zelfs soms op 200+.
Wordt dit veroorzaakt door de digibox of is er waarschijnlijk iets anders dat dit veroorzaakt ?
Onlangs hebben wij hier een digibox aangeschaft, maar sinds dat we de digibox hebben, heb ik opmerkelijk veel last van lag bij het gamen.
Vroeger had ik maximum 30 ping bij het spelen van Team Fortress 2 en nu staat die zelfs soms op 200+.

Wordt dit veroorzaakt door de digibox of is er waarschijnlijk iets anders dat dit veroorzaakt ?