jee
Legacy Member
Hallo,
Iemand van de vrienden hier heeft een probleem met zijn teamspeak.
vanaf hij in game gaat na een tijdje gaat zijn teamspeak enorm hard staan.
Nu hebben we al paar dingen geprobeerd maar niet echt iets dat lukt.
Het gebeurd ook alleen maar in het spe Black-ops.
Weet iemand hoe dit miss te fixen.
Alvast bedankt
Iemand van de vrienden hier heeft een probleem met zijn teamspeak.
vanaf hij in game gaat na een tijdje gaat zijn teamspeak enorm hard staan.
Nu hebben we al paar dingen geprobeerd maar niet echt iets dat lukt.
Het gebeurd ook alleen maar in het spe Black-ops.
Weet iemand hoe dit miss te fixen.
Alvast bedankt