Archief - Systeempje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dewesley100

Legacy Member
AMD Athlon64 3500+ (Socket 939, 2.0GHz, 512Kb Cache, Boxed, Winchester)


ASUS Geforce 6800 GT PCI-E


ASUS A8N-SLI (Socket 939, nForce4 SLI, HT1000, 4DDR400, SLI, SATA, Gigabit LAN, 7.1 Sound, USB)

Als ik dit koop heb ik dan een degelijk systeem.

Nu is mijn vraag ook er zijn graka van leadtek en point of view bijvoorbeeld passen die ook op dit mobo

troid

Legacy Member
Nee die pov is AGP, leadtek heeft ook een PCI-E kaart.
Ja je systeem is goed.
En dan nog een vraag is in die winkel waar je je systeem gaat kopen die ASUS 6800GT PCI-E al beschikbaar??

Thingie

Legacy Member
Waarom roept iedereen toch zo over PCI-E? De huidige games gebruiken verre van de bandbreedte die AGP-8 kan leveren. Waarom is PCI-E dan zo belangrijk?

Conqie

Legacy Member
Thingie zei:
Waarom roept iedereen toch zo over PCI-E? De huidige games gebruiken verre van de bandbreedte die AGP-8 kan leveren. Waarom is PCI-E dan zo belangrijk?
toekomst ,en sli mogelijkheden en die kaarte zijn int algemeen iets goeiekoper

Thingie

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
toekomst ,en sli mogelijkheden en die kaarte zijn int algemeen iets goeiekoper

Ok, mee akkoord. Maar tegen dat je dat echt gaat nodig hebben is alles nog goedkoper en is er weer al heel wat anders op de markt.

Tweek

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
toekomst ,en sli mogelijkheden en die kaarte zijn int algemeen iets goeiekoper

yup ge wordt der eigenlijk naar toe gedreven
het bied amper voordeel buiten sli dan
maar agp kaarten gaan verdwijnen
en hoe zoude zelf zijn ne 6800gt agp voor zo'n 450€ of ne 6800gt pci express voor 350€


edit: der zal altijd wel iets nieuw zijn tegen dat dit goedkoper wordt
altijd zo geweest en zal altijd zo blijve
dus: eigenlijk kunde altijd blijve wachte voor ge iets koopt , maar da gade nu ni echt doen denkek

Thingie

Legacy Member
Tweek zei:
yup ge wordt der eigenlijk naar toe gedreven
het bied amper voordeel buiten sli dan
maar agp kaarten gaan verdwijnen
en hoe zoude zelf zijn ne 6800gt agp voor zo'n 450€ of ne 6800gt pci express voor 350€

Als ge alles nieuw meot kopen zeker mee akkoord

Thingie

Legacy Member
Thingie zei:
Als ge alles nieuw meot kopen zeker mee akkoord

Ik heb mezelf toch nog 6800GT AGP gekocht omdat de rest nog meer dan goed genoeg is. Abit AI7 PIV 2.8 Prescott 2GB Ram. Kaart kost dan wel meer maar weegt nie op tegen volledig nieuwe aankoop

Tweek

Legacy Member
Thingie zei:
Ik heb mezelf toch nog 6800GT AGP gekocht omdat de rest nog meer dan goed genoeg is. Abit AI7 PIV 2.8 Prescott 2GB Ram. Kaart kost dan wel meer maar weegt nie op tegen volledig nieuwe aankoop

da wel en dabij mee die kaart komde nog 2-3 jar toe
ma dan zulde wel zeker geen agp meer vinde
wssl ist dan al pci express 2 ofzo :crazy:

had ik bv een maand ofzo gelede een nieuwe pc gekocht dan zou het ook met agp geweest zijn
maar ik wachte nog even, nu zijn de pci express mobo's bijna tegoei leverbaar en dan kopek ne nieuwe pc
imo als ge een nieuwe technologie hebt moete die int beging kopen anders is der toch al iets nieuw
ok ik weet het er kunnen bv nog fouten inzitten ofzo maar dit is dan ook mijn opinie

of bv wa zoude nu kope s754 of s939???
toch duidelijk da ge voor s939 zout gaan

dewesley100

Legacy Member
nu weet ik nie voor wa ik zou gaan

SYSTEEM 1
Asus Geforce 6800GT DDR3 256 Gamer
Asus A8V - Deluxe - Wifi G
AMD Athlon64 3500+ Newcastle


of

SYSTEEM 2
Asus Geforce 6600TD DDR256
Asus A8N-SLI - Deluxe
AMD Athlon64 3500+ Newcastle


Welke systeem heeft jullie voorkeur ???

schumi2003

Legacy Member
moete dat nu nog vragen ja

S Y S T E E M 2

^^

meer toekomst in + makkelijker upgraden

dewesley100

Legacy Member
ik heb beslote ik ga voor de

SYSTEEM 2
Asus Geforce 6600TD DDR256
Asus A8N-SLI - Deluxe
AMD Athlon64 3500+ Newcastle
maar graka word veranderd in 6800GT (mijn ma en pa betalen nu ineens mee dus)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan