jee
Legacy Member
op mijn moederbord heb ik 2netwerkaarten
blijkbaar ondersteund mijn moederbor teaming.
Maar wat moet ik daar precies voor doen.
heb me laten vertelleen dat dat downlaod snelheid zou verhogen.
Is dat zo? en zo ja wat moet ik er voor doen?
want nu steken die kabels in maar merk geen verschil.
blijkbaar ondersteund mijn moederbor teaming.
Maar wat moet ik daar precies voor doen.
heb me laten vertelleen dat dat downlaod snelheid zou verhogen.
Is dat zo? en zo ja wat moet ik er voor doen?
want nu steken die kabels in maar merk geen verschil.