[-Ampora-]
Legacy Member
ik was van de week muziek aan t spelen op de pc
en ineens stond er n zwart scherm
Zwart scherm
en ik wou hem afzetten, maar hij bleef draaien
en heb m terug opgezet en dan vroeg 'm in welke modus ik wou starten, dus ik zei windows en dan kreeg ik tyerug da scherm
Ik: pakt eerst laatst gekende config
da gaat ni meer
ik krijg nu die twee zwarte schermen die je normaal altijd krijgt met die witte letterkes
en dan da scherm met general protection fault(zoals pic)
en pc kan ook niet in veilige modus opgestart worden.
------
voila...dit is zowat het probleem van vriendin van me....maar voor er format geroepen wordt...aan wat kan dat liggen.
en ineens stond er n zwart scherm
Zwart scherm
en ik wou hem afzetten, maar hij bleef draaien
en heb m terug opgezet en dan vroeg 'm in welke modus ik wou starten, dus ik zei windows en dan kreeg ik tyerug da scherm
Ik: pakt eerst laatst gekende config
da gaat ni meer
ik krijg nu die twee zwarte schermen die je normaal altijd krijgt met die witte letterkes
en dan da scherm met general protection fault(zoals pic)
en pc kan ook niet in veilige modus opgestart worden.
------
voila...dit is zowat het probleem van vriendin van me....maar voor er format geroepen wordt...aan wat kan dat liggen.
