Deviloo
Legacy Member
Een kennis van me heeft sinds deze week een massale storing op z'n beeldscherm, het beeld dat op en neer gaat ect. Eerst dachten we dat het aan zijn scherm zelf lag, maar toen zijn buurman hetzelfde probleem kreeg en nog enkele mensen uit de straat blijkt dat geen toeval te zijn...
Ze denken daar allemaal in de buurt dat het komt door een deel gebouwen van het leger die aan de overkant van hun huizen gevestig zijn.. Misschien dat die de oorzaak zijn van die storingen?
Iemand die daar iets over kwijt kan?
Ze denken daar allemaal in de buurt dat het komt door een deel gebouwen van het leger die aan de overkant van hun huizen gevestig zijn.. Misschien dat die de oorzaak zijn van die storingen?
Iemand die daar iets over kwijt kan?
aan het uittesten, ik zou maar eens op onderzoek gaan 's nachts