Archief - stilste DVD speler

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jer

Legacy Member
De kleur maakt niet uit, de snelheid en de prijs is overal ongeveer hetzelfde dus de doorslaggever is hoeveel geluid de speler maakt.
Want ik heb hier een cdrom dat enorm veel lawaai maakt en das masaal storend.

ASUS E616 DVD 16/48x IDE Tray Retail WIT
ASUS E616B DVD 16/48x IDE Tray Retail ZWART
LITE-ON DVD 16/48x IDE Tray Retail WIT
PLEXTOR PX-116A DVD 16/48x IDE Bulk WIT
PLEXTOR PX-116A DVD 16/48x IDE Bulk ZWART

geef wat feedback over deze spelers als je er hebt

thx

kr15t0f

Legacy Member
jer zei:
De kleur maakt niet uit, de snelheid en de prijs is overal ongeveer hetzelfde dus de doorslaggever is hoeveel geluid de speler maakt.
Want ik heb hier een cdrom dat enorm veel lawaai maakt en das masaal storend.

ASUS E616 DVD 16/48x IDE Tray Retail WIT
ASUS E616B DVD 16/48x IDE Tray Retail ZWART
LITE-ON DVD 16/48x IDE Tray Retail WIT
PLEXTOR PX-116A DVD 16/48x IDE Bulk WIT
PLEXTOR PX-116A DVD 16/48x IDE Bulk ZWART

geef wat feedback over deze spelers als je er hebt

thx

pakt die plextor, heb ik ook, en is zeer stil. Buiten dat die stil is is die ook zeer goed. Ik heb al verschillende dvd's geback-upt die in zo'n slechte staat waren dat geen 1 andere dvd-lezer ze kon lezer (of zelfs herkennen) maar met deze lezer ging dit zonder 1 fout.
:applause:

Wsl is dit de duurste van uw lijstje, maar ik geef u 1 raad: zeker kopen :niceone:

BraveHeart

Legacy Member
Idd, Plextor was mijnen eersten hi-end brander qua prijs, en ook achteraf na kwaliteit.
Ik heb nog nooit iets kapot geschreven, ook bolt die brander na 2 jaar veelvoudig gebruik nog zonder slag of stoot.
Ik ben heel tevreden over dat merk, Plextor zo ook LiteOn backupt alles van eender welk CD/DVD formaat en je kan ook de gekste CD/DVDformaten branden zonder gepruts

Voor de beste werking raad ik u wel aan na het inbouwen van een brander de firmware te updaten naar de recentste versie, zo ben je gerust dat eender welk schijfje correct werkt in de brander.

beemer

Legacy Member
In mijn ene pc heb ik een asus zitten en in de andere de plextor en ik merk een duidelijk verschil, die asus maakt een pokkeherrie ten opzichte van de plextor.

Timmos

Legacy Member
ik heb aan een andere pc een externe plextor-writer hangen, ook zeer tevreden van, nog nooit problemen mee gehad

Tinel

Legacy Member
Ik heb recent toch wa problemen met mijne PLEXTOR PX-116A DVD 16/48x
Als ik dvd's wil afspelen gaat dit zonder problemen maar mijn geluid is van slechte kwaliteit... Het hapert niet maar er zit een zekere storing op.
Weet iemand hoe dat kan komen? Ligt dat meestal aan de dvd-speler, de drivers, of kan het aan het geheugen liggen...

donkey_thong

Legacy Member
ik heb die zwarte plextor, zeeeeer zalig, ge hoort hem niet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan