Archief - stille videokaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

slijpschijf

Legacy Member
Waarom is er geen enkel merk van videokaarten dat ook aandacht besteed aan het geluid van de videokaart? Ze zetten der allemaal zo nen luiden fan op :angry: , terwijl er toch altijd maar meer mensen zijn die een stille kaart willen, en daarom nog eens een cooler moeten kopen :(

Vroeger gebruikte albatron meestal stille coolers, maar tegenwoordig ook niemeer :s, zijn er nog merken die hier stille coolers gebruiken?

Kent er nog iemand merken die stille coolers gebruiken? liefst temperatuurgestuurde ;)

vinteg

Legacy Member
leadtek.
maar als ge het hebt over de 6800's of nieuwe X800's moek u teleurstellen, die gebruiken zo goed als allemaal da refrence cooler en zullen allemaal evenluid zijn. gainward is ook stil

slijpschijf

Legacy Member
vinteg zei:
leadtek.
maar als ge het hebt over de 6800's of nieuwe X800's moek u teleurstellen, die gebruiken zo goed als allemaal da refrence cooler en zullen allemaal evenluid zijn. gainward is ook stil

broer heeft 6800nu gehad van leadtek, en ik vond die zeeer luid, verschil met en zonder kaart was enorm ze..., toen ik die vergeleek met die msi was ze wel stil, dat was gewoon nen straaljager :)

Kdacht da gainward luid was: prestaties > geluid

Mja, kdacht aan een 6600 agp versie, deze zouden nog deftig te oc'en zijn :), core zou meestal tot 500 geraken (300 standard), en de fabrikanten zijn vrij wel memory ze gebruiken!, dus...

Mja, kzal maar weer zelf constructie bouwen met papst120mm :D

JackF

Legacy Member
Binnenkort zullen we ook silencers mogen verwachten Arctic voor de 6600 reeks. De silencers NV5 doen voor de 6800 reeks schitterend werk.

slijpschijf

Legacy Member
JackF zei:
Binnenkort zullen we ook silencers mogen verwachten Arctic voor de 6600 reeks. De silencers NV5 doen voor de 6800 reeks schitterend werk.

ja da wel, maar kvind et spijtig dat geen enkele fabrikant er standard zo een fan opzet :cry: , en dat ze nekeer gebruik maken van 80mm fans of groter i p v die kleine prutsen :D

vinteg

Legacy Member
slijpschijf zei:
ja da wel, maar kvind et spijtig dat geen enkele fabrikant er standard zo een fan opzet :cry: , en dat ze nekeer gebruik maken van 80mm fans of groter i p v die kleine prutsen :D
kooppt zo een silencer appart he :wtf:
en wa gij luid vind aan die msi das ook overdreven, die msi kunde normaal snel en traag laten draaien en zelfs op laagste speed koelt hem nog goed.

Tweek

Legacy Member
tja wa gij luid noemt zullen de meeste miss gewoon vinden en der geen aandacht aan besteden
zijt maar al gelukkig da ze de fx5800 koeling ni zijn blijven gebruiken :p

daarbij der zijn andere oplossingen
waterkoeling en miss die graka koeler van zalman maar kzen ni zeker of die daar op gaat passen

One-t|M@[hINe

Legacy Member
die standaard cooler op men leadtek 6800nu maakt toch nie veel lawaai zeh.

nu hoork enkel da geronk van men cpu fan (coolermaster aero 7+ ) ma alsk die op et traagste zet, is die pc enorm stil (zit trouwens niets van andere fans in :)

Hl² Player

Legacy Member
Voor ik men graka had gemod, stond der standaard fannakes op (2x 40 mm ofzo) awel en da maakte geen lawaai merk (asus)

slijpschijf

Legacy Member
Tweek zei:
tja wa gij luid noemt zullen de meeste miss gewoon vinden en der geen aandacht aan besteden

precies,

heb hier antec sonata, voeding is redelijk stil, cpu fan draait niet altijd (cool en quiet), 2*seagate die stil zijn, en papst 120m op 7v, en dan hoorde die graka weldegelijk zeer goed als die fan luid is :)

pc staat hier meestal aan, daarom heb ik liever een stil systeem zodat ik hem niet altijd moet uitzetten :), omdat ik meestal pc 5sec nodig heb, en dan weer nietmeer...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan