sypro9000
Legacy Member
ik heb hier echt iets heel moeilijks .... vind ik toch
mijn pc is nu al verbonden met mijn tv op video vlak met een S-video kabel .
ik wil nu ook stereo geluid aftappen van mijn geluidskaart naar mijn tv .
maar de vraag is wat heb ik nodig ?
dus ik wil van mij stereo front uitgang van mijn geluids kaart een RCA Foto kabel verbinden die dan split naar twee L-audio en R-audio kanaalen voor mijn scart op men tv .
zou dat werken met dit ?
heeft hier iemand ervaring mee ?
mijn pc is nu al verbonden met mijn tv op video vlak met een S-video kabel .
ik wil nu ook stereo geluid aftappen van mijn geluidskaart naar mijn tv .
maar de vraag is wat heb ik nodig ?
dus ik wil van mij stereo front uitgang van mijn geluids kaart een RCA Foto kabel verbinden die dan split naar twee L-audio en R-audio kanaalen voor mijn scart op men tv .
zou dat werken met dit ?
heeft hier iemand ervaring mee ?