WarCry-dude
Legacy Member
Awel sinds kort heb ik dus het probleem da altijd wanneer ik mijn cd-rom gebruik mijn geluid begint te kraken. Zeer vervelend als ik muziek wil luisteren terwijl een game aant installeren is of bijvoorbeeld een dvd film zien.
Het is nog maar zo sinds een week en ik heb rond die tijd ergens een harde schijf bijgestoken en er weer uit gehaald. Misschien is er daar iets fout gegaan?
mijn specs:
msi k8n neo platinum moederbord
amd athlon64 3000+
1024 mb ddr400
plextor px-712A dvd writer
Edit: En nog een detail is dat wanneer ik een cd of dvd brand de buffer altijd maar heen en weer springt en op het einde krijg ik van nero dan ook een bericht "buffer underrun was avoided xx times".
Het is nog maar zo sinds een week en ik heb rond die tijd ergens een harde schijf bijgestoken en er weer uit gehaald. Misschien is er daar iets fout gegaan?
mijn specs:
msi k8n neo platinum moederbord
amd athlon64 3000+
1024 mb ddr400
plextor px-712A dvd writer
Edit: En nog een detail is dat wanneer ik een cd of dvd brand de buffer altijd maar heen en weer springt en op het einde krijg ik van nero dan ook een bericht "buffer underrun was avoided xx times".