Archief - sitecom gamingrouter 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stijn_goethals

Legacy Member
hallo,
Mijn internet valt soms uit en komt dan terug na een tijd maar dit is zeer iritant.
ik weet echt niet meer wat ik moet doen.
als verbinding is staat er dan ipv4 internetoegangen bij ipv6 geen internetoegang. Maar als de verbinding weg valt dan staat er bij ipv4 geen intenet toegang maar hij is wel verbonden volgens het netwerkcentrum.
dit is de statics van de router

Traffic Statistics
Traffic Statistics display receive and transmit packets passing through your router.


LAN Statistics

Sent :58423886
TX Packets Dropped :282
Collisions :0
Received*:51883382
RX Packets Dropped :0
Errors*:106
WAN Statistics

Sent :57112577
TX Packets Dropped :0
Collisions :0
Received*:68382559
RX Packets Dropped :0
Errors*:0
Wireless Statistics*–*5Ghz

Sent :39880
TX Packets Dropped :271
Received*:11553
RX Packets Dropped :0
Errors*:817
Wireless Statistics*–*2.4Ghz

Sent :1308286
TX Packets Dropped :3304
Received*:802679
RX Packets Dropped :5
Errors*:12556

de log staat hier:
Index of /
selecteer dan log.txt

white-hat

Legacy Member
van die dropped packets moet je u niks aantrekken, komt bij iedereen en bij elke router voor.

Is u pc rechtstreeks verbonden met de router?
Ik raad u dit alleszinds aan, tenzij het niet mogelijk is natuurlijk.

En welk internet heb je?
Moest het zijn dat je belgacom hebt, controleer dan zeker eens in huis dat er op elke telefooncontact een belgacom stekker zit.

stijn_goethals

Legacy Member
telenet expressnet in een pack tel digibox, de digibox is niet verbonden met het internet. alles is met wifi verbonden. ik gebruik soms de kabel als er problemen zijn met de router. en met de kabel zijn er nooit problemen.

white-hat

Legacy Member
stijn_goethals zei:
telenet expressnet in een pack tel digibox, de digibox is niet verbonden met het internet. alles is met wifi verbonden. ik gebruik soms de kabel als er problemen zijn met de router. en met de kabel zijn er nooit problemen.

je hebt zonet u eigen probleem opgelost :applause: .

Nee serieus,
Met kant-en-klare hardware die telenet voorziet zal je zelden de resultaten halen die je wilt. Surfen en dergelijks ondervinden hier geen last van, maar wanneer je u lijn intensief gaat gebruiken zal je regelmatig vloeken.

Wat je wel kan doen(ik weet wel niet of het kan op die telenet toestanden)
is u radiochannel veranderen. Het beste is om minstens 2 channels hoger of lager te zitten dan u buren(of andere AP's)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan