kyle stich
Legacy Member
Jow,
Is er hier nog iemand die een Amilo D laptop 7830 heeft? En er problemen mee ondervind met de onboard geluids kaart?
...Ik heb nu al voor de tweede keer op rij een "code 10, apparaat start niet" error. Telkens gaat ie 3 weken binnen voor reparatie (nu gaat ie wel binnen voor een heel nieuw moederbord).
Wat ik op het net vindt, is dat ik niet de enige ben met dit probleem...dus zijn der hier nog??? En welke ervaringen, of zijn er hier mensen met soortgelijke probs bij Siemens?
Greets
Is er hier nog iemand die een Amilo D laptop 7830 heeft? En er problemen mee ondervind met de onboard geluids kaart?
...Ik heb nu al voor de tweede keer op rij een "code 10, apparaat start niet" error. Telkens gaat ie 3 weken binnen voor reparatie (nu gaat ie wel binnen voor een heel nieuw moederbord).
Wat ik op het net vindt, is dat ik niet de enige ben met dit probleem...dus zijn der hier nog??? En welke ervaringen, of zijn er hier mensen met soortgelijke probs bij Siemens?
Greets
.