Chalk
Legacy Member
Hi,
Mijn shift lock op mijn laptop doet al enige tijd vreemd!
Telkens als ik Shift Lock druk, dan gaat mijn cursor weg uit het vak waar ik aan het typen ben. Ik kan dan niet meer typen, totdat ik mijn muis terug juist zet en klik.
Hij blijft dan wel in hoofdletters typen (of in kleine letters), dus hij werkt nog.
Enkel dat hij wegspringt en vlot typen niet mogelijk is, is zéér irritant. Zeker omdat ik vaak Shift Lock gebruik.
Ik heb al gezocht en gezocht, maar niets gevonden.
Iemand? Thanks!!
Eenvoudig op te lossen naar het schijnt!
"caps lock changes active cell"
alt - control - del ==> Processen --> Quickset --> afsluiten
Bij msconfig --> opstarten --> uitvinken
Mijn shift lock op mijn laptop doet al enige tijd vreemd!
Telkens als ik Shift Lock druk, dan gaat mijn cursor weg uit het vak waar ik aan het typen ben. Ik kan dan niet meer typen, totdat ik mijn muis terug juist zet en klik.
Hij blijft dan wel in hoofdletters typen (of in kleine letters), dus hij werkt nog.
Enkel dat hij wegspringt en vlot typen niet mogelijk is, is zéér irritant. Zeker omdat ik vaak Shift Lock gebruik.
Ik heb al gezocht en gezocht, maar niets gevonden.
Iemand? Thanks!!
Eenvoudig op te lossen naar het schijnt!
"caps lock changes active cell"
alt - control - del ==> Processen --> Quickset --> afsluiten
Bij msconfig --> opstarten --> uitvinken