fregelke
Legacy Member
lo,
Men pc wilt 3/4 van den tijd niet booten en dat is zo ineens gekomen. Hij blijft constant hangen op bootscherm. Er komt wel op cpu @ 2370mhz en memory check ok maar dan wanneer hij de ide apparaten moet detecteren gebeurt er niets meer.
Na dan zo 3-4 keer power te resetten en poging tot boot , detecteert hij wel men harde schijf en boot hij dus normaal. Kheb mobodriver opnieuw geinstalleerd , zonder succes
.
Dacht mss dat het aan men 350w noname voeding lag, dus hebbek men dvdstation uitgetrokken , idem met weinig resultaat. (btw pc heeft ier al half jaar zonder probs gedraaid zonder enige wijziging van setup en nu ineens doet da zo voos
)
Het zou me ook verwonderen dat het aan men harde schijf ligt. Het is nen WD 200 gig van een half jaar oud. Enige hd in pc en eens die geboot geraakt is draait die perfect. Cpu is overclocked maar dat is het probleem ook niet want krijg geen bluescreen bij boot.
Iemand een idee waaraan dat mijn probleem kan liggen ? kan da mss aan mijnen bios liggen die mss fucked up is waardoor die soms IDE apparaten niet detecteert ?
[mobo soltek nforce2] [amd xp2800+ barton] [1024 ddrram]
Men pc wilt 3/4 van den tijd niet booten en dat is zo ineens gekomen. Hij blijft constant hangen op bootscherm. Er komt wel op cpu @ 2370mhz en memory check ok maar dan wanneer hij de ide apparaten moet detecteren gebeurt er niets meer.
Na dan zo 3-4 keer power te resetten en poging tot boot , detecteert hij wel men harde schijf en boot hij dus normaal. Kheb mobodriver opnieuw geinstalleerd , zonder succes
.Dacht mss dat het aan men 350w noname voeding lag, dus hebbek men dvdstation uitgetrokken , idem met weinig resultaat. (btw pc heeft ier al half jaar zonder probs gedraaid zonder enige wijziging van setup en nu ineens doet da zo voos
)Het zou me ook verwonderen dat het aan men harde schijf ligt. Het is nen WD 200 gig van een half jaar oud. Enige hd in pc en eens die geboot geraakt is draait die perfect. Cpu is overclocked maar dat is het probleem ook niet want krijg geen bluescreen bij boot.
Iemand een idee waaraan dat mijn probleem kan liggen ? kan da mss aan mijnen bios liggen die mss fucked up is waardoor die soms IDE apparaten niet detecteert ?
[mobo soltek nforce2] [amd xp2800+ barton] [1024 ddrram]
