Archief - SD Digicorder kapot

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pascal 6oh9

Legacy Member
Beste

Vandaag is mijn SD Digicorder van enkele jaren oud gesneuveld. Ik heb geen zin om huur te betalen en ik heb ook geen nood aan een hd box (beeldbuis televisie).

Wat zijn nu mijn opties? Kan ik nog zo een refurbished digicorder aan 1 euro krijgen en wat moet ik hiervoor doen?

Dank

Aap

Legacy Member
Pascal 6oh9 zei:
Beste

Vandaag is mijn SD Digicorder van enkele jaren oud gesneuveld. Ik heb geen zin om huur te betalen en ik heb ook geen nood aan een hd box (beeldbuis televisie).

Wat zijn nu mijn opties? Kan ik nog zo een refurbished digicorder aan 1 euro krijgen en wat moet ik hiervoor doen?

Als je met een soldeerbout kunt werken en je bent handig:
Vijs dat ding open, kijk of dat er bolle condensatoren zijn (kijken voor hetzelfde voltage en capaciteit), vervang die. Je garantie vervalt wel! Zo ver ik weet zijn digicorders niet te koop.

jm188

Legacy Member
ik betwijfel dat er op een sd digicorder nog garantie zou zitten.

ik ben er ook van verbaast dat die van u het al zo lang volhoudt, de meeste digicorders gaan bij ons een jaartje mee(we zitten al aan nr 4 of 5 )

byter

Legacy Member
Pascal 6oh9 zei:
Wat zijn nu mijn opties? Kan ik nog zo een refurbished digicorder aan 1 euro krijgen en wat moet ik hiervoor doen?

Dank

Dit zal niet mogelijk zijn (dat was enkel promo voor niet digitale klanten).
Enkel de HD Digicorder (huur) en de HD Digibox (aankoop) zijn een optie... beide hebben een SCART aansluiting.

Het kan zoals Aap aangeeft een condensator zijn.

Exit

Legacy Member
indien het geen huur is en al enkele jaren is er al geen garantie meer (kan dat eventueel wel nakijken ...)
ofwel koop je 2dehands een andere, of je herseld hem zoals hierboven staat (meestal is dat het geval) of de hdd zelf is probleem

hangt af wat er met de digicorder is nu.

bij telenet is er enkel een HD corder als huur of een HD box als koop.

de sd corders van 1€ was enkel voor personen die nog geen digitaal hebben.
+ wordt nu niet meer verdeeld als ik juist ben (telenet centers hebben ze moeten terug sturen naar telenet)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan