MajorWintersEC
Legacy Member
Hey,
als ik een tijdje aan het gamen ben (maakt nie uit welk game) dan valt mijn scherm gewoonweg uit
System specs:
P4 @ 2GHZ
512MB Ram
Geforce 6800GT
300 Wat voeding
Moederbord: Asus P4p800
Windows XP Pro
Aan mijn scherm ligt het niet want na het resseten van de pc is alles weer normaal, heb de laatste drivers, VGA moederbord en CPU raken niet oververhit..
Misschien de voeding?????
Alvast bedankt
als ik een tijdje aan het gamen ben (maakt nie uit welk game) dan valt mijn scherm gewoonweg uit
System specs:
P4 @ 2GHZ
512MB Ram
Geforce 6800GT
300 Wat voeding
Moederbord: Asus P4p800
Windows XP Pro
Aan mijn scherm ligt het niet want na het resseten van de pc is alles weer normaal, heb de laatste drivers, VGA moederbord en CPU raken niet oververhit..
Misschien de voeding?????
Alvast bedankt