Archief - scherm "no signal" wordt zwart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lecleir

Legacy Member
Hey iedereen,

ik heb al een paar maand een probleem aan mijn pc, maar ik weet niet wat het is. ik heb hem onlangs volledig leeggemaakt en een nieuwe install erop gezet, maar het probleem is terug :(

dus ik speel football manager 2011, windowed mode, en na een uurtje spelen of zo (verschilt elke keer) begint mijn pc harder te draaien effe, komt op het scherm "no signal" en wordt het zwart, en gaat het blauwe lichtje van mijn scherm oranje branden zoals het in slaapstand is.

ik krijg vervolgnes het scherm niet meer terug actief en mijn enige methode is computer resetten, effe spelen en terug hetzelfde tegenkomen :(

specs pc:

intel quadcore i7 cpu 920 @2,67 Ghz
6 Gig ram
windows 7 64bit
ATI radeon HD 4800


wie o wie kan me van dit irritante probleem afhelpen? :help:

mdgf

Legacy Member
visit Can You Run It?
Ik zie niet in waar dat goed voor zou zijn, met een i7 920 en 4870 kun je alle games die er zijn draaien (football manager is nu ook niet bepaald zwaar...). Bovendien zegt die site niks, testen is altijd de boodschap als je zoiets wilt weten.

Inderdaad de temps controleren van uw graka en hem evt testen in een andere pc (of een andere graka in uw pc testen).

lecleir

Legacy Member
hoe test ik die temperatuur? en wat is een aanvaardbare waarde?

heb die can you run it gedaan en mijn pc is "fast" voor fm2011..

ik speel ook andere games op deze pc (wow, starcraft 2, shogun total war enzovoort, need for speed pro street) en bij geen enkele game doet die dat, enkel bij fm

lecleir

Legacy Member
voor ik dit topic opende, had ik vorig weekend al mijn kast opengedaan, en gezien dat er veel stof en kattenhaar inzat. Heb dit allemaal eruit geblazen met de compressor, en de zijkanten van de kas zitten er nog voorlopig uit.

In elk geval op het moment dat die uitvalt, heb ik al gevoeld aan de lucht die er wordt uitgeblazen en die voelt vrij koud aan.

ik zal het programma isntalleren en de temps checken en hier komen zetten hoeveel het is.

minimum temp 38 ° en max 50 ° tijdens match bij fm, dus hier lijkt het probleem niet te liggen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan