lecleir
Legacy Member
Hey iedereen,
ik heb al een paar maand een probleem aan mijn pc, maar ik weet niet wat het is. ik heb hem onlangs volledig leeggemaakt en een nieuwe install erop gezet, maar het probleem is terug
dus ik speel football manager 2011, windowed mode, en na een uurtje spelen of zo (verschilt elke keer) begint mijn pc harder te draaien effe, komt op het scherm "no signal" en wordt het zwart, en gaat het blauwe lichtje van mijn scherm oranje branden zoals het in slaapstand is.
ik krijg vervolgnes het scherm niet meer terug actief en mijn enige methode is computer resetten, effe spelen en terug hetzelfde tegenkomen
specs pc:
intel quadcore i7 cpu 920 @2,67 Ghz
6 Gig ram
windows 7 64bit
ATI radeon HD 4800
wie o wie kan me van dit irritante probleem afhelpen?
ik heb al een paar maand een probleem aan mijn pc, maar ik weet niet wat het is. ik heb hem onlangs volledig leeggemaakt en een nieuwe install erop gezet, maar het probleem is terug

dus ik speel football manager 2011, windowed mode, en na een uurtje spelen of zo (verschilt elke keer) begint mijn pc harder te draaien effe, komt op het scherm "no signal" en wordt het zwart, en gaat het blauwe lichtje van mijn scherm oranje branden zoals het in slaapstand is.
ik krijg vervolgnes het scherm niet meer terug actief en mijn enige methode is computer resetten, effe spelen en terug hetzelfde tegenkomen

specs pc:
intel quadcore i7 cpu 920 @2,67 Ghz
6 Gig ram
windows 7 64bit
ATI radeon HD 4800
wie o wie kan me van dit irritante probleem afhelpen?

idle is ongeveer 38 en load is 58, bij mij toch :')