Gamedude
Legacy Member
Ik heb een Iiyama 19" CRT 904 UT Visionmaster, zat wat rond te kijken bij de eigenschappen van men monitor en zag dat ik blijkbaar mijn "vernieuwingsfrequentie" zelf kan instellen, keuze uit: 60hz, 70hz, 72hz & 85hz...
Wat neem ik het best als ik resolutie 1280 by 1024 gebruik in én desktop én games? (als jullie mij een hogere of lagere resolutie aanraden, shoot.. heb niet al te veel kennis over deze zaken)
85 hz prolly?
Heb dan ook nog de keuze om men aantal punten per inches (dpi) te verhogen.. stond op: normaal 96dpi , heb nog de keuze uit: groot (120dpi) & aangepaste instellingen.. op 96dpi laten staan? of.. ?
Wat neem ik het best als ik resolutie 1280 by 1024 gebruik in én desktop én games? (als jullie mij een hogere of lagere resolutie aanraden, shoot.. heb niet al te veel kennis over deze zaken)
85 hz prolly?
Heb dan ook nog de keuze om men aantal punten per inches (dpi) te verhogen.. stond op: normaal 96dpi , heb nog de keuze uit: groot (120dpi) & aangepaste instellingen.. op 96dpi laten staan? of.. ?