x-freeZe
Legacy Member
Hallo, ik stond deze morgen op en bemerkte dat mijn scherm rare kleuren vertoonde. Ik dacht dat het mjn graka was dus zette ik deze terug op zijn begin waarden maar dat hielp ook niet. Ik zette de pc af en zag als ik mijn scherm loskopppelde van de pc er een message opkomt van " no signal ". En op die letters kon ik ook kleuren zien, wat normaal enkel groen is op dit scherm.
Wat ik dus zie op een normale windows xp achtergrond :
http://users.pandora.be/X-freeZe/MOV01924.MPG ( 2.9mb )
mijn vraag is nu : is dit scherm nu kapot ? of heeft het gewoon een verkeerde instelling?
Wat ik dus zie op een normale windows xp achtergrond :
http://users.pandora.be/X-freeZe/MOV01924.MPG ( 2.9mb )
mijn vraag is nu : is dit scherm nu kapot ? of heeft het gewoon een verkeerde instelling?
