fat-beavis
Legacy Member
Hoi , Wij hebben dus een nieuwe scanner aangekocht waar blijkbaar wel wat problemen mee zijn
Als wij een afbeelding willen scannen , en we kijken naar het resultaat krijgen wij een Wit blad met een lichtblauwe kantlijn of gewoon een blanco blad , tis zo eentje van de aldi
Dus iemand enig advies?
Als wij een afbeelding willen scannen , en we kijken naar het resultaat krijgen wij een Wit blad met een lichtblauwe kantlijn of gewoon een blanco blad , tis zo eentje van de aldi
Dus iemand enig advies?