Archief - Sapphire Radeon 9800 pro prob

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Psygnosis

Legacy Member
op die doos staat dat de graka 300 W verbruikt , maar ne maat van mij heeft maar een voeding van 300 W , hij heeft alles eens aangesloten en als hij zijn drivers installeert krijgt hij strepen op zijn scherm , kan dat zijn door de voeding , kmoest da ier effe posten voor hem

specs:
Asus K8N-E deluxe
AMD 64 3000+
512 MB RAM Corsair

kweet het is een domme vraag , maar toch

Godzilla*Akira

Legacy Member
ik vermoed dat ze niet bedoelen dat ze 300W verbruikt, maar dat je minimum best een 300W voeding gebruikt. could b wrong offcourse, maar 300 lijkt me wat veel voor enkel graka.
het is best mogelijk dat een 300W voeding voldoende is, mits je een degelijk merk hebt.

Dayofdead

Legacy Member
Lol een kaart dat 300W verbruikt :D das onmiddelijk een volledige voeding op zich ofzo? Onwaarschijnlijk. Wat er staat is: 300W voeding aangeraden, maar als ik zie dat de rest van zijn systeem ook redelijk zwaar is, kan het zijn dat ze idd niet genoeg stroom krijgt. Dat hij contact opneemt met de verkoper

-[DTT]- Jumpy

Legacy Member
test is me een sterkere voeding
anders zijn uw RAMs op de kaart kapot

Psygnosis

Legacy Member
probleem is dak gin zwaardere voeding liggen heb , kga da morgen is voor kijken 500 W zal wel genoeg zijn denk ik

Psygnosis

Legacy Member
Na een nieuwe voeding te hebben gestoken (650 W)
blijft da Graka strepen vertonen, die is kapot zeker?

komt van Pcwarez

kan ik een andere vragen , is pas een week oud?

miejas

Legacy Member
Ja, heb ik ook gehad met mn 9600xt na het installeren van nieuwe drivers. Heb ook een 300W voeding. Herstarten in veilige modus en drivers verwijderen verhielp het probleem. Nadien diezelfde drivers geïnstalleerd en zonder strepen weliswaar.

edit: zijn dat de recentste drivers?

$woop

Legacy Member
Als je strepen op je beeld krijgt, is het bijna altijd zo dat het aan je drivers ligt of een foute installatie van deze. Als het aan de voeding zou liggen, zou je systeem onstabiel worden, niet opstarten en soms van zelf restarten!

Greetz^$woop

Dirkxke

Legacy Member
Psygnosis zei:
Na een nieuwe voeding te hebben gestoken (650 W)
blijft da Graka strepen vertonen, die is kapot zeker?

komt van Pcwarez

kan ik een andere vragen , is pas een week oud?


kaart terug sturen, is kapot. hetzelfde aan de hand gehad. ongeveer een 15 tal op dit forum met hetzelfde probleem doe der maar eens een search op sapphire in het hardware forum

Psygnosis

Legacy Member
heb gebeld en mene maat krijgt een nieuwe , bedankt voor de reply's alvast

mvg

Psygnosis

Psygnosis

Legacy Member
$woop zei:
Als je strepen op je beeld krijgt, is het bijna altijd zo dat het aan je drivers ligt of een foute installatie van deze. Als het aan de voeding zou liggen, zou je systeem onstabiel worden, niet opstarten en soms van zelf restarten!

Greetz^$woop

bios reset gedaan , drivers uninstalled en de strepen bleven komen , maar hij krijgt een andere kaart in de plaats nu
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan