deven
Legacy Member
ik heb een G51 setje van Logitech. Acheraan is dit 5.1 aangesloten, en vooraan pc steekt mijn headphone al jaren in. ( zonder problemen )
Nu heb ik juist een nieuwe headphone die ik eens wou testen. Vanaf de oude eruit gaat, heb ik belachelijk veel ruis en krakende boxen ( G51 ).
het geluid in de beide headphones is goed.
geluidskaart is een Creative SB Xfi.
weet ieamand raad?
Nu heb ik juist een nieuwe headphone die ik eens wou testen. Vanaf de oude eruit gaat, heb ik belachelijk veel ruis en krakende boxen ( G51 ).
het geluid in de beide headphones is goed.
geluidskaart is een Creative SB Xfi.
weet ieamand raad?