AhReNd
Legacy Member
lo , ik heb boven een wireless (B-link) verbinding en beneden gewoon standard telenet . Vandaag had men inet weer eens zin om uit te vallen , dus ik naar beneden hoofdschakelaar 5 mins uitgelaten , dan reboot ... -> niks als gevolg .(beneden werkt men inet wel)
ik heb dan cmd geopent -> ipconfig -> medium is ontkoppeld .
dan cmd terug geopent -> ipconfig /release , ipconfig /renew -> medium is ontkoppeld .
dan hebbek bij deze computer -> hardware -> apparaatbeheer -> adapters , mijn netwerkkaart aangevinkt . Die hebbek dan gedisabled en dan terug geenabled ... niks als gevolg .
k'ben ten einde raad ...
help
ik heb dan cmd geopent -> ipconfig -> medium is ontkoppeld .
dan cmd terug geopent -> ipconfig /release , ipconfig /renew -> medium is ontkoppeld .
dan hebbek bij deze computer -> hardware -> apparaatbeheer -> adapters , mijn netwerkkaart aangevinkt . Die hebbek dan gedisabled en dan terug geenabled ... niks als gevolg .
k'ben ten einde raad ...
help

