1) verkeerd forum
2) iets meer info graag?
wat wil je hosten?
webserver, gameserver, ftp-server, mailserver, .....??????
edit: poorten openzetten ging op mijn barricade vroeger door via een webbrowser (firefox, reclame

)naar het volgende adres te gaan:
http://192.168.123.254
daar moet je een wachtwoord ingeven, standaard is dat leeg
en dan erges bij virtual server of zoiet in dien aard kun je poorten forwarden..
welke, da hangt af van wat je wil 'hosten'
btw: iets hosten of serverke spelen is verboden als je bij telenet/belgacom zit, dit natuurlijk compleet
