@p0c
Legacy Member
Zoals de titel het al zegt heb ik problemen met men router. Als ik men adsl lijn rechtstreeks aansluit op men pc heb ik niets van problemen. Wanneer ik men router tussenschakel heb ik last van pingspikes om de +/-20 seconden.
Specs:
Modem :: Speedtouch 530 (half modem half router
)
Router :: US robotics 8003 4Port router
De instellingen staan op dynamisch van router want de speedtouch gebruikt de pppoe instellingen al.
Kheb al verschillende poorten en kabels uitgeprobeerd. Alleen de router gebruikt voor mijn pc dus geen andere aangesloten. Firmware van de router is ook al up to date.
Kbegin zonder ideekes te geraken :/
Hopelijk weet er iemand raad
Grtz
Specs:
Modem :: Speedtouch 530 (half modem half router
)Router :: US robotics 8003 4Port router
De instellingen staan op dynamisch van router want de speedtouch gebruikt de pppoe instellingen al.
Kheb al verschillende poorten en kabels uitgeprobeerd. Alleen de router gebruikt voor mijn pc dus geen andere aangesloten. Firmware van de router is ook al up to date.
Kbegin zonder ideekes te geraken :/
Hopelijk weet er iemand raad
Grtz

wtf
Mijn us robotics werkte vroeger eel goe mee telelet en plots wast gedaan.