Apu het aapje
Legacy Member
weet er iemand hoe je een di-624 of DI-604 of ander type d-link router moet aansliuiten en configureren met een DSL-300g ??? ik ben het vergeten hoek et een paar jaar terug eb geregeld. ik kan nu niet meer in de webbased mangegemt van mijn modem. weet er iemand hoe ik dat ip-adres kan vinden ???
achter da saven opnieuw opstarten helpt ook nie want dan heb ik totaal geen internet 