morfer
Legacy Member
Goede avond,
kheb het vervelende probleem dat mijn router altijd mijn internet onderbreekt..
meer en meer de laatste dagen/uren, tot het uiteindelijk nu helemaal niet meer gaat..
Aan mijn instellingen kan het onmogelijk liggen aangezien ze zo al jaren staan,
tgaat over de wrt 610N
Iemand suggesties wat ik kan proberen ?
router heeft al reeds ddwrt en is deze avond herstart na 140 dagen aan 1 stuk in dienst
Een grote reset ??
grtz
kheb het vervelende probleem dat mijn router altijd mijn internet onderbreekt..
meer en meer de laatste dagen/uren, tot het uiteindelijk nu helemaal niet meer gaat..
Aan mijn instellingen kan het onmogelijk liggen aangezien ze zo al jaren staan,
tgaat over de wrt 610N
Iemand suggesties wat ik kan proberen ?
router heeft al reeds ddwrt en is deze avond herstart na 140 dagen aan 1 stuk in dienst
Een grote reset ??
grtz