maxiduDe
Legacy Member
hoi
kzit me nen US Robotics router, type 8000 A / 8000-02
beestje marcheert perfect, en bevat zelfde adminpage als mijn vorige SMC router die paar maand geleden de pijp aan maarten gegeven heeft:
adminpage sshot
nu, ik heb een adsl verbinding, mijn modem is van het merk D-Link, type DSL-300G+ , met deze adminpage
bon, mijn probleem nu is:
een adsl verbinding hernieuwt zijn ip om de 36u normaal gezien, echter dit is bij mij ni het geval..ik heb dagen dat het 4x op 1 dag gebeurt en dagen dat ik het niet eens voorheb..
als het prob zich voordoet, check ik mijn modem, die is nog steeds connected ( weet wel niet of het ip nog steeds hetzelfde is, nog niet gecheckt :\ ), maar als ik mijn router check, zie ik dat de remaining lease time aftelt naar 01s, om daar een tijdje te blijven staan en vervolgens het release/renew proces onderneemt en na een minuutje heb ik weer verbinding..
zoals je wel kan inbeelden is dit uitermate irritant tijdens online gaming (van teamspeak af, timeout op de server etc) en ik zou graag dit probleem verholpen zien zodat ik zoals elke andere adsl abonnee 1x om de 36u gedisconnect wordt..
als ik mijn verbindingen bekijk op selfcare.belgacom.net , ziet het er ZO uit, maar in principe zouden dit constant verbindingen van 36u moeten zijn aangezien mijn modem en router 24/7 actief zijn..
ik hoop dat iemand met een soortgelijk probleem zit/zat en mij een oplossing kan bieden, ik zou die persoonlijk eeuwig dankbaar zijn
Mvg
//mxi

kzit me nen US Robotics router, type 8000 A / 8000-02
beestje marcheert perfect, en bevat zelfde adminpage als mijn vorige SMC router die paar maand geleden de pijp aan maarten gegeven heeft:
adminpage sshot
nu, ik heb een adsl verbinding, mijn modem is van het merk D-Link, type DSL-300G+ , met deze adminpage
bon, mijn probleem nu is:
een adsl verbinding hernieuwt zijn ip om de 36u normaal gezien, echter dit is bij mij ni het geval..ik heb dagen dat het 4x op 1 dag gebeurt en dagen dat ik het niet eens voorheb..
als het prob zich voordoet, check ik mijn modem, die is nog steeds connected ( weet wel niet of het ip nog steeds hetzelfde is, nog niet gecheckt :\ ), maar als ik mijn router check, zie ik dat de remaining lease time aftelt naar 01s, om daar een tijdje te blijven staan en vervolgens het release/renew proces onderneemt en na een minuutje heb ik weer verbinding..
zoals je wel kan inbeelden is dit uitermate irritant tijdens online gaming (van teamspeak af, timeout op de server etc) en ik zou graag dit probleem verholpen zien zodat ik zoals elke andere adsl abonnee 1x om de 36u gedisconnect wordt..
als ik mijn verbindingen bekijk op selfcare.belgacom.net , ziet het er ZO uit, maar in principe zouden dit constant verbindingen van 36u moeten zijn aangezien mijn modem en router 24/7 actief zijn..
ik hoop dat iemand met een soortgelijk probleem zit/zat en mij een oplossing kan bieden, ik zou die persoonlijk eeuwig dankbaar zijn

Mvg
//mxi
