The Monopoly Guy
Legacy Member
Ik zou graag een router als extender voor een huidig wireless netwerk gebruiken.
Of anders als AP die de verbinding via LAN doorzet.
Khad al eens geprobeerd maar het lukte niet echt.
Dit is de interface van mn router
TL-WR1043N
Any help is welcome, als het niet kan, spijtig
Of anders als AP die de verbinding via LAN doorzet.
Khad al eens geprobeerd maar het lukte niet echt.
Dit is de interface van mn router
TL-WR1043N
Any help is welcome, als het niet kan, spijtig
