Inderdaad, in je BIOS. Maar als je last hebt van je pc dat zomaar afsluit, dan zou ik toch eerder een nieuwe cpu cooler kopen, ipv de afsluittemperatuur hoger te zetten. Default staat het namelijk op de temperatuur waarbij je cpu net niet beschadigd zou kunnen raken.