GTXpower
Legacy Member
Hallo,
Ik bezit sinds kort een Xfi elite pro geluidskaart. Werkte perfect, alleen nu heb ik ze overgezet in een andere pc, en zie ik dat er een condensator wat scheefgetrokken zit, kan dit het gevolg zijn dat mijn pc constant reboot?(AAN->3SEC aan->valt uit->aan->3sec-> valt uit etc) of zou het kaartje eerder naar de vaantjes zijn? Blauw Xfi logo brand nog bovenop de kaart, en de stroom is aangesloten op de kaart zelf (floppy connector). Ik heb ook al geprobeerd zonder power connector, met/zonder de breakoutbox. Breakoutbox slaat ook aan bij het opzetten van de pc (hoor ik aan een relais in de box dat aanschakelt).. Al in 3 verschillende pc's getest, kaartje wordt ook nog lauw, voor de rest geen beschadigingen. Als het aan de condensator zou liggen kan ik het evt nog laten maken door een nieuwe te laten solderen als ik iemand vind.
Lange post
Ik hoop dat het wat duidelijk is
Alvast bedankt
Ik bezit sinds kort een Xfi elite pro geluidskaart. Werkte perfect, alleen nu heb ik ze overgezet in een andere pc, en zie ik dat er een condensator wat scheefgetrokken zit, kan dit het gevolg zijn dat mijn pc constant reboot?(AAN->3SEC aan->valt uit->aan->3sec-> valt uit etc) of zou het kaartje eerder naar de vaantjes zijn? Blauw Xfi logo brand nog bovenop de kaart, en de stroom is aangesloten op de kaart zelf (floppy connector). Ik heb ook al geprobeerd zonder power connector, met/zonder de breakoutbox. Breakoutbox slaat ook aan bij het opzetten van de pc (hoor ik aan een relais in de box dat aanschakelt).. Al in 3 verschillende pc's getest, kaartje wordt ook nog lauw, voor de rest geen beschadigingen. Als het aan de condensator zou liggen kan ik het evt nog laten maken door een nieuwe te laten solderen als ik iemand vind.
Lange post
Ik hoop dat het wat duidelijk isAlvast bedankt