Zillode
Legacy Member
Hello,
3 kleine vraagjes
- Waarom is de tybotech ati 9800 pro radeon zoveel duurder dan de andere modellen? (300-330)
- Als mijn ram timings heeft van 2-4-4-7 op 166mhz en 2.5-4-4-8 op 200mhz (default) wat is dan de snelste oplossing? en in hoever zijn die timings belangrijk bij prestaties?
- Hoe zet ik best mijn Apature Size (Mobo setting) voor een 9800pro?
Alvast bedankt!
groeten,
Zillode
3 kleine vraagjes

- Waarom is de tybotech ati 9800 pro radeon zoveel duurder dan de andere modellen? (300-330)
- Als mijn ram timings heeft van 2-4-4-7 op 166mhz en 2.5-4-4-8 op 200mhz (default) wat is dan de snelste oplossing? en in hoever zijn die timings belangrijk bij prestaties?
- Hoe zet ik best mijn Apature Size (Mobo setting) voor een 9800pro?
Alvast bedankt!
groeten,
Zillode