[BAT] Brambo
Legacy Member
Goeiendag,
kheb nu dus een harde schijf me men os derop, mijn mobo ondersteund raid, kan ik dan op een of andere manier gewoon nog zo een harde schijf aankoppelen (aan de raid controller uiteraard dan) en zo een raid config maken? of moet ik dan eerst een image maken van de hdd en dan de raid config, en dan het image daarop zetten?
thx
kheb nu dus een harde schijf me men os derop, mijn mobo ondersteund raid, kan ik dan op een of andere manier gewoon nog zo een harde schijf aankoppelen (aan de raid controller uiteraard dan) en zo een raid config maken? of moet ik dan eerst een image maken van de hdd en dan de raid config, en dan het image daarop zetten?
thx
